Ojciec Rydzyk, TVN i Agora łączą siły. Chcą płacić mniej za emisję sygnału


Ojciec Rydzyk, TVN i Agora łączą siły

Ojciec Rydzyk, TVN i Agora łączą siły /©Glowimages

Po imperium ojca Tadeusza Rydzyka można by się raczej spodziewać odprawienia egzorcyzmów nad Grupą TVN i Agorą, niż współdziałania z nimi. A jednak współpracują. Połączył je wspólny interes. Wszyscy mają telewizje naziemne nadające z pierwszego multipleksu. Ich sygnał dociera do widzów za pośrednictwem operatora – firmy Emitel. Nadawcy uważają, że płacą zbyt wiele.

Fundacja Lux Veritatis o. Rydzyka emituje na MUX1 religijną Telewizję Trwam, Grupa TVN ma tam społeczno-interwencyjny kanał TTV, zaś Agora jest współwłaścicielem spółki Stopklatka SA, nadawcy filmowego kanału Stopklatka TV. Obok nich są na MUX1 muzyczne kanały Grupy Polsat (Eska TV i Polo TV), edukacyjny Fokus TV należący do ZPR Media i Polsatu oraz ATM Rozrywka związana z Polsatem przez osobę Zygmunta Solorza-Żaka. Kanał na MUX1 – dziecięcy TVP ABC – ma też telewizja publiczna. I to ona skrzyknęła do wspólnego działania konkurujące ze sobą na co dzień firmy.

Telewizję Polską motywuje czas: jej umowa z Emitelem na MUX1 kończy…

Źródło informacji – rmf24.pl

Wszelkie materiały są własnością źródła Informacji.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*