Centra handlowe, pasaże i powrót na wieś. Poczta Polska rzuca wyzwanie kurierom


Poczta Polska ma się zmienić. Fot. Interia

Poczta Polska ma się zmienić. Fot. Interia

– Wracamy tam, gdzie byliśmy kiedyś, oraz pojawiamy się w miejscach, dzięki którym będziemy bliżej klienta – tłumaczy biuro prasowe Poczty Polskiej

W ubiegłym roku Poczta Polska dostarczyła 120 mln paczek. To o 20 proc. więcej niż w 2016 r. Dzięki takiemu wzrostowi zmniejsza się dystans do największego gracza – firmy DPD, która mogła się pochwalić wynikiem o 6 mln paczek lepszym.

Państwowa firma chce zawalczyć o dodatkowe udziały na wartym 5,7 mld zł rynku, który pod względem wartości i liczby przesyłek rośnie w tempie dwucyfrowym, stwarzając świetne perspektywy na przychody i zyski. Dlatego zmienia strategię dotarcia do nadawców i odbiorców paczek. Przyspiesza otwieranie placówek w centrach handlowych, w osiedlowych pasażach oraz na wsiach. Tylko w tym roku w dwóch pierwszych lokalizacjach chce ich uruchomić 60. To trzy razy tyle co w roku ubiegłym. Nowe placówki powstaną m.in. w Nowym Sączu, Pszczynie, Gdańsku i Lublinie. Na wsiach…

Źródło informacji – rmf24.pl

Wszelkie materiały są własnością źródła Informacji.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*