Wideo w Internecie – WP Tech

Spread the love

Wideo online jest – obok programmaticu – jednym z dwóch głównych motorów napędzających wzrost wydatków na reklamę internetową. Szacuje się, że w 2016 roku w Polsce wyniosły one ponad 360 milionów złotych, czyli aż o jedną piątą więcej niż rok wcześniej. A w kolejnych latach ma być jeszcze lepiej. Partycypować w zyskach będą jednak ci, którzy ze swoim przekazem faktycznie dotrą do użytkowników. I to udowodnią.

(Raport Interaktywnie)

Wideo online jest – obok programmaticu – jednym z dwóch głównych motorów napędzających wzrost wydatków na reklamę internetową. Szacuje się, że w 2016 roku w Polsce wyniosły one ponad 360 milionów złotych, czyli aż o jedną piątą więcej niż rok wcześniej. A w kolejnych latach ma być jeszcze lepiej. Partycypować w zyskach będą jednak ci, którzy ze swoim przekazem faktycznie dotrą do użytkowników. I to udowodnią.

– Konsumpcja wideo w internecie…



Źródło informacji – wp.pl

Wszelkie materiały są własnością Żródła Informacji.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*