Raport Interaktywnie.com: E-Commerce – WP Tech

Spread the love

W sieci nie da się konkurować wyłącznie ceną, ale to ona wciąż jest głównym czynnikiem decydującym o zakupie. UX, jakość obsługi klienta i solidna marka, choć ważne i coraz ważniejsze, nie wystarczą. Jak jednak – przy zachowaniu rozsądnych cen – jednocześnie zadbać o całą resztę? W Polsce, gdzie marże e-sklepów i tak są na bardzo niskim poziomie, nie jest to łatwe.

(Interaktywnie.com)

Branżę elektryzują informację o dronach dostarczających paczki, samoobsługowych sklepach Amazona, beaconach, geolokalizacji i zaawansowanych wdrożeniach strategii omnichannel. W Polsce, gdzie gros e-sklepów to małe podmioty, wszystko to jeszcze długo nie stanie się standardem. Polski e-commerce, już teraz działający na bardzo niskich marżach, z jednej strony nie może bowiem pozwolić sobie na konkurowanie wyłącznie ceną z jednej strony, z drugiej – musi zadbać o pozostałe czynniki, które sprawią,…



Źródło informacji – wp.pl

Wszelkie materiały są własnością Żródła Informacji.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*