Pisał pochlebnie o królu, stracił przez to pracę

Spread the love

Saudyjski dziennikarz Ramadan al-Anzi z gazety Al Jazirah pisał o panującym królu Arabii Saudyjskiej Salmanie ibn Abd al-Aziz as-Saud w samych superlatywach. To jednak nie spodobało się władcy. Powód? Dziennikarz użył niewłaściwych słów

Król Arabii Saudyjskiej Salman ibn Abd al-Aziz as-Saud nakazał zawiesić w obowiązkach zawodowych zbyt entuzjastycznie piszącego o nim dziennikarza popołudniowej gazety Al Jazirah. Powodem tak radykalnej decyzji było opisanie władcy w sposób, który zrównywał go z samym Bogiem. W piśmie przesłanym ministrowi kultury i informacji krol Salman napisał, że jest „zdumiony niektórymi zwrotami” użytymi w dzienniku.

Czy polscy muzułmanie mogą się zradykalizować?

Król Salman, odkąd wstąpił na tron w styczniu 2015 roku, często był wychwalany przez dziennikarzy lokalnych mediów, z należytym władzy szacunkiem. Nikt jednak nie posunął się tak daleko jak Ramadan…



Źródło informacji – wiadomosci.wp.pl/

Wszelkie materiały są własnością Żródła Informacji.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*